Markalaşma tüketicilerin gözünden kendine özgü ve de dayanıklı algılar yaratma sürecidir. Bir marka kişisellik, özgünlük, beğenilirlik ve birçok şeyin..
E- TİCARETİN ÖNEMİ NEDİR?Günümüzde online satış artık birçok firma tarafından kullanılan bir sistemdir. Bunun bir diğer adı da e-ticaret olarak geçmek..
Kurumsal kimlik olarak nitelendirilen kavram aslında adından da rahatlıkla anlaşılacağı gibi bir firmanın, kurumun, vakfın ya da bu tip başka oluşumla..
Etkili bir broşür kurumsal imajınızı güçlendirir, müşterilerinizin artması sağlar. Kötü tasarlanmış, özensiz hazırlanmış bir broşür ise müşteri kaybet..
Kartvizit, kişileri ya da işletmeleri tanıtmak adına basılan küçük ve yaratıcı formatta kağıtlardır. Yani bir işletmede görev yapan bir personel ya d..